Seçilmiş serisi hangi kitaplardan oluşur


Arkadaşlar bu kitaplar 2010 basımdır yani biraz sitenin konusunun dışına çıktık normalde yeni çıkan kitaplardan paylaşmam lazımdı ama bu kitapları okuduktan sonra siz değerli okurlarıma da paylaşmak istedim... Arkadaşlar bu kitaplar seri halindedir. Resimde gördüğünüz üzere... Bu kitapların hepsinin ortak konusunu kısaca özet geçirip bitirme istiyorum detaylı olarak öğrenmek isteyen varsa yorum
olarak  göndersin. Biliyorum bunları normalde en altta paylaşmam lazımdı ama bir değişiklik olsun istedim ve size neden eski bir kitap paylaştığımı söylemek istedim.(Şuan içinizde bu niye böyle boş konuşuyor bir an önce esas konuya geçsin diye düşünenleriniz vardır büyük ihtimalle o yüzden uzatmadan geçiyorum...)

6 KİTABIN TOPLAM ÖZETİ ŞUDUR Kİ ;

Amanda, Sarah, Emily, Carter, Ken, Jenna, Tracy bu kişiler kitabın baş karakterleridir. Hepsinin birbirinden değişik yetenekleri vardır. Bu yüzden de seçilmişler sınıfına alınmışlardır. Bu seçilmişler sınıfını okulda ki hiç kimse bilmemektedir. Sadece Öğretmenleri Madam, Müdür ve de aileleri bilmektedir. Yetenekliler her an tehlike içindedir. Kime nereden ve nasıl tehlike geleceğini bilmemektedir. Bu arada bu kişiler orta okul çağındadır ve Meadowbrook Orta Okuluna gitmektedir yani olaylar bu okulda gerçekleşmektedir. Kitabın fiyatı (tanesi) 13 TL dir. Bu kadar yeter gerisini de siz okuyun gençler bende bu kadar bir daha ki yazıda görüşmek üzere...

Kitabın karakterlerine buradan ulaşabilirsiniz...


YAZAN    :  Samet DİNÇER


Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Yorumlar

  1. Bu seçilmiş kitap serisi eksik kalmamış mı size göre ?
    Bana göre bu kitap serisi eksşk, nedeni ise şu ;
    Her kitapta 9 kişiden bahsediliyor, " dokuz gendokuz sır ve dünyayı değiştirebilecek dokuz güç" diye bir ibaresi bulunuyor. Kaldı ki kitaplarda hep dokuz gencin yeteneklerinden bahsediliyor ve sırasıyla her gencin yeteneğine değiniliyor...
    AMANDA'nın ; BEDEN HIRSIZI,
    TRACY'nin ; GÖRÜNMEYEN,
    JENNA'nın ; BEYİN OKUYAN,
    KEN'in ; ÖLÜLERLE KONUŞAN,
    EMİLY'in ; GELECEĞİ GÖRE,
    CARTER'in ; BİLİNMEYEN olduğunu okuduk ve anladık ?
    Ya peki geri de kalan diğer üç kişinin hayatı nerede ?
    Yani ; MARTİN...CHARLES VE SARAH'tan neden bahsedilmemiş...
    Bu kitapların başka serileri bilen varsa bana bilgi verirse çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız ; Bu kitapların serisi şu anlık bu kadar, Marilyn Kaye eğer yazmaz ise bu kadar da kalacağı görülüyor... Yazar bu kitapları 2009 yılında çıkartmış ancak Türkiyeye 2011 yılında gelmiş ve yazarın hala kitap çıkarmadığı görülmektedir...
      Bilgilendir bildik isek ne mutlu bize...

      Sil
    2. charles sinirli aniden öfkelenip herşeyi kırıp döken biri

      Sil
    3. bu seri normalde dokuz kitaptan oluşuyor yalnız altısı türkiyeye gelmiş

      Sil
    4. yanlışın var aslında 12

      Sil
  2. Okumadım Ama Okumak İsterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim en hızlı okuduğum seri buydu :)

      Sil
  3. Sadece alti kitaptan mi oluşuyor cunku dokuz ogrenci var ve sadece alti kitap gosteriyor

    YanıtlaSil
  4. aynen ama çok güzel bir kitap 3 tanesini okudum
    -beden hırsızı
    -görünmeyen
    -beyin okuyan

    YanıtlaSil
  5. ben dört kitabını okudum ve bilinmeyeni cok merak ediyorum özet geçer misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carter ın özel gucu ortaya cikiyor diyiyim gerisini sen oku 3 saatte bitti

      Sil
  6. sadece birini okudum görünmeyen süper serisinide alıcam inşallah

    YanıtlaSil
  7. SEÇİLMİŞLER2 Haziran 2017 15:59

    benim bildiğim 9 kitap eğer daha fazla ise lütfen isimlerini yazarmısınız ve nereden alabileceğimi

    YanıtlaSil
  8. Kitapları nereden bulabilirim sadece bir kitabini okuyabildim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşletmenin Kuruluş Çalışmaları

DDOS attack Bazı Basit Kodlar