Sherlock Holmes



26/06/2013 saat 00:57 bugün günlerden Çarşamba...

Dün Star Tv ekranlarında Sherlock Holmes adında bildiğim ancak izlemenin kısmet olmadığı bir film başladı, ben de bu aralar boş olduğumdan dolayı filmi izlemek için iyi bir vakit olduğunu düşündüm ve çoğu kişinin izleyip yorum attığı site hakkında ben de bir kaç yorumda bulunmak istiyorum...
İlk olarak filmin 2009 yılının Aralık ayında vizyona girdiğini öğrendim.
John watson
Gerçekten çok üzüldüm bu kadar güzel bir filmi ertelemek bana göre değildir aslında...

Filmi her halde çoğu kişi hatta herkes biliyordur... Eğer filmi bilmiyorsa en azından bu yazıyı okuyan herkes Sherlock Holmes ismini daha önce duymuştur.
Peki ya Arthur Conan Doyle ismini hiç duymuş muydunuz? Eğer bir kitap severseniz(Kitap kurdu iseniz) kesinlikle duymuşsunuzdur...

Eğer duymadıysanız çok kısa ve net açıklayayım... Arthur Conan Doyle, Sherlock Holmes olan adamımızın yaratıcısıdır(yaratıcı ne kadar doğru bir kelime bilmiyorum ancak buraya koyacak başka bir kelime bulamadım)...

Sherlock Holmes kim diye soracağınızı zannetmiyorum ancak ben onuda çok kısa açıklayayım, dünyada en çok bilinen kurgusal dedektiftir.

Şimdi filmi anlatmaya geldi sanırım;

Film bir dedektiflik filmidir. Sherlock Holmes ve yardımcısı Dr. John Watson beraber macera dolu işler peşinde koşuyorlar. Sherlock Holmes bildiği dövüş sanatlarıyla ve zekasıyla harika bir macera tutkunu ve zeki biri olduğunu kanıtlarken, John Watson bu işlere oldukça karşıdır. Ancak arkadaşını sevdiği için o da bu işlere karışır.

Nedeninin bilmiyorum ancak filmden bir çok kare aklıma gelmesine rağmen kısaca böyle özetleyebildim umarım filmi izleyecek herkese yardımcı olmuş, izlemiş olanlarında kafasında bir daha canlandıra bilmişimdir...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seçilmiş serisi hangi kitaplardan oluşur

İşletmenin Kuruluş Çalışmaları

DDOS attack Bazı Basit Kodlar