Sanal Gerçeklik


Sanal Gerçeklik birden kendini sevdirdi ve izlemeye başladım ancak filmin başlangıcında ilk yanlış film ismi mi koymuşlar dedim kendi kendime daha sonra ilk 10 dakika bitince anladım filmi, yavaş yavaş film dikkatimi çekmeye başladı ben de izliyorum tabi film güzelleşti ancak filmin başlangıcından sonuna kadar bir hata vardı filme sanki bir yarışma programı izlenimi verilmişti...

Herkes açıklamalar yapıyor ortalık karışıyor. Reyting kazanmaya çalışıyorlar, uzaydan yayın yapıyorlar...

Tam bir saçmalıktı tamamen zaman kaybıydı 1 saatten uzun bir zamanımı boşu boşuna geçirdim inanamıyorum...

Ben hayatımda bu kadar saçma bir film izlememiştim.

İmbd'den de 6,0 puan almış... Bana göre çok fazla almış dünyanın en berbat filmi olabilirdi mesela bu film, bana göre bu filmi izleyipte beğenen ilk defa film izliyordur.

Filmi izlemeyin zaman kaybı yaratmayın...

Ben konuyu burada noktalıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seçilmiş serisi hangi kitaplardan oluşur

İşletmenin Kuruluş Çalışmaları

DDOS attack Bazı Basit Kodlar