Albert Einstein


Albert Einstein


Uzun zamandır araştırdığım Albert Einstein dünyanın en zeki adamları arasında yer almaktadır.. Sadece bilimsel olarak değil kişilik olarak'ta insanlık alemine, gelecek nesillere aktarılması mükemmele yakın olmuş bir adamdan söz ediyoruz... Dünyanın değişmesine yol açan Atom bombası sayesinde binlerce insan ölmüştür.(Ben de bunu sanki mükemmel bir şeymiş gibi anlatmışım) Savaş çıkmadan bitmiştir, ancak bunun sonucunda Albert Einstein çok üzülmüş ve bazı sözler yazmaya başlamıştır...
Sadece bilimsel çalışmalarıyla etkilemeyen ve olağanüstü adamlardan olan Albert ileriyi görebilen yapısı ve asla kendini üstün görmediği sözlerinden de insanları etkilemekte ve onun yolunda ilerlemekte bir sakınca görünmemektedir...
Size hoşuma giden bazı sözlerini yazmak istiyorum;






  • Dehanın 10'da 1'i yetenek 10'da 9'u da çalışmaktır.
Bu bilimsel zekanın sözlerini açıklamak bana kalmadı ancak bu sözü açıklamak istiyorum; Bu söz ile Albert Einstein'nın demek istediği herkes her şeyi başarabilir tek engel o 10'da 1'dir. Gerisi ise çalışmaktır asla kendinizi küçümsemeyiniz çalışan her daim kazanandır şeklinde yorumlayabilirim sanırım her neyse bu sözü sevdiğim için açıklama gereksinimi duydum...

  • Ancak başkaları için yaşanan hayat, yaşamaya değer bir hayattır.
  • Çok zeki olduğumdan değil, sadece sorunların üstünde daha çok duruyorum.
  • Ön yargıları yok etmek, atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur.
  • 3. Dünya Savaşı'nda hangi silahların kullanılacağını bilmiyorum ama 4. Dünya Savaşı'nda taş ve sopalar olacağını biliyorum.
  • Yolculuk etmeyi seviyorum ancak varmaktan nefret ediyorum.
  • Neden hiç kimse beni anlamıyor, ancak herkes beni seviyor?
  • Hayal kurma bilgiden daha önemlidir.
  • İlimsiz din topal dinsiz ilim kördür.
  • Evrenin en anlaşılmaz özelliği anlaşılabilir olmasıdır.
BÜTÜN SÖZLER ALBERT EİNSTEİN'E AİTTİR... 
BİZE BU GÜZEL SÖZLERİYLE YOL GÖSTERDİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seçilmiş serisi hangi kitaplardan oluşur

İşletmenin Kuruluş Çalışmaları

DDOS attack Bazı Basit Kodlar